ENG
Нүүр

Оператор / Call center

2018.04.12


Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Үйлчилгээний нэгдсэн төвд хандсан хэрэглэгчдэд утсаар болон чатаар үнэн зөв мэдээ мэдээлэл өгөх, санал хүсэлт гомдлыг хүлээн авах, стандартын дагуу үйлчилгээ үзүүлэх замаар хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх.

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Бизнесийн удирдлага, Харилцаа холбоо, Мэдээллийн технологийн чиглэлээр мэргэжил эзэмшсэн;
  • Аман болон бичгийн өндөр ур чадвартай
  • Англи хэлний ярианы чадвартай /солонгос хэл нэмэлтээр давуу тал болох/
  • Борлуулалт үйлчилгээний ажилд сонирхолтой;
  • Өөртөө итгэлтэй, асуудал шийдвэрлэх чадвартай


Нэмэлт мэдээлэл


Та анкет материалаа ИМарт Чингис салбарын 6 давхар ирж бөглөх буюу буюу

hr@e-mart.mn цахим хаягруу илгээнэ үү. Дэлгэрэнгүй мэдээллийг: 976 – 7676-8183

WE CREATE THE FUTURE WITH YOU

WELCOME TO EMART

Сүүлийн нийтлэл